Календарно-тематичне планування
Я досліджую
світ
за програмою під керівництвом О.Я. Савченко
(Підручник
І.Грущинська, З.Хитра, І.Дробязко «Я досліджую світ. 1 клас» І частина)
№ |
Тема уроку |
Дата |
1. |
Що таке світ? Тема для спілкування: «Людина частина світу» |
|
2. |
Який мій навколишній світ? Поняття «Об’єкт», «Навколишній
світ». Рукотворні та природні об’єкти. |
|
3. |
Чи цікаво бути дослідником? Приладдя для пізнання
природи. Поняття «Спостереження», «Дослід». |
|
4. |
Чим я відрізняюся від інших? Розповідь про себе за
планом. Поняття «Дружба». |
|
5. |
Що я вже вмію робити? Моє захоплення. |
|
6. |
Де я живу? Опис свого будинку, вулиці (моя адреса). |
|
7. |
Чи може людина жити без інших людей? Стосунки між
людьми. Правила спілкування. |
|
8. |
Чи можна жити без природи? Нежива і жива природа.
Поняття «Природа», «Жива природа», «Нежива природа». |
|
9. |
Урок-екскурсія. Як
спостерігати за змінами в природі? Осінні зміни у природі. Правила безпечної
поведінки під час екскурсії. |
|
10. |
Чим схожі між собою рослини, тварини і люди? Ознаки
живих організмів. |
|
11. |
Які умови необхідні організмам для життя? Планета
Земля. |
|
12. |
Чим люди відрізняються від інших живих істот?
Унікальність людини. |
|
13. |
Яку будову має моє тіло? Органи організму, людини. |
|
14. |
Чому люди одне одному бажають здоров’я? Поняття
«Здоров’я». Тема для спілкування: «Моє самопочуття». |
|
15. |
Чи можна навчитися бути здоровим? Догляд за собою і
особистими речами. |
|
16. |
Які
звички потрібні для здоров’я? Правила особистої гігієни.(Трикутник
«Здоров’я») |
|
17. |
Чому
рух приносить користь? Правила активного відпочинку. |
|
18. |
Як
розпорядок дня впливає на моє здоров’я? Мій розпорядок дня. (розподіл часу). |
|
19. |
Яка
їжа корисна, а яка — шкідлива? Тема для спілкування: «Моє меню». Поняття «Апетит» |
|
20. |
Яка
поведінка вдома є безпечною? Правила безпеки вдома і в побуті.
Служби-помічники. |
|
21. |
Яка
поведінка на вулиці тобі не зашкодить? Правила дорожнього руху для пішоходів.
Моделювання ситуації «На дорозі». |
|
22. |
Які
я маю органи чуття? Органи чуття помічники у пізнанні навколишнього світу.
Розігрування життєвих ситуацій. |
|
23. |
Як
зір і слух відкривають мені світ? Спілкування за допомогою жестів. |
|
24. |
Що
я можу розрізнити на смак, запах і дотик?Моделювання ситуації «Я погано бачу»
(орієнтування за запахом та дотиком). |
|
25. |
Як
доглядати за органами зору і слуху? Корисні поради, як берегти зір і слух.
Зарядка для очей. |
|
26. |
Які
правила допомагають берегти органи нюху, смаку та дотику? Корисні поради, як
зберегти органи нюху, смаку і дотику. |
|
27. |
Підбиваємо
підсумки: ми досліджуємо світ! Систематизація і узагальнення знань. |
|
28. |
Як я досліджую історію своєї сім’ї? Минуле, сучасне,
майбутнє сім’ї. Родинне дерево. |
|
29. |
Які звертання побутують у твоїй родині? Склад сім’ї,
імена її членів. Тема для спілкування: «Моя сім’я». |
|
30. |
Чому потрібно шанувати батьків? Моделювання ситуацій за
малюнками. Тема для спілкування: «Мій родовід». |
|
31. |
Чому ввічливі слова називають чарівними? Поняття
«Етикет». Моделювання ситуацій за малюнками. |
|
32. |
У чому полягають секрети вихованості. Золоте правило ввічливості. Поняття
«Вихованість». |
|
33. |
Чому ввічливість завжди доречна? Інсценування життєвих
ситуацій. Правила спілкування. Словник мовленнєвого етикету. |
|
34. |
Що таке доброзичливість? Поняття «Доброзичливість».
Тема для спілкування: «Щаслива родина». |
|
35. |
Що таке правдивість і щирість? Моделювання ситуацій за
малюнками. Тема для спілкування: «Мій
герой». |
|
36. |
Коли я вчиняю правильно? Тема для спілкування: «Мої
вчинки». Правила спілкування у класі. |
|
37. |
Урок-екскурсія. Хто працює в школі? Поняття «Професія». Моделювання
ситуацій «діалог з директором, з учителем, з медичною сестрою, кухарем». |
|
38. |
Ким працюють мої батьки? Важливість їх праці для інших.
Тема для спілкування: «Помічники у роботі». |
|
39. |
Ким працюватимуть люди в майбутньому? Тема для
спілкування: «Моя професія сьогодні і
у майбутньому». Моделювання ситуації
«Я дорослий». |
|
40. |
Чому й де збираються люди? Поняття «Громадські місця». Громадські
місця нашого міста. |
|
41. |
Які бувають заклади культури? Поняття «Культура».
Заклади культури нашого міста. |
|
42. |
Урок-екскурсія. Чому я люблю відвідувати бібліотеку? Шкільна
бібліотека, «книжкова лікарня». |
|
43. |
Як поводитися в транспорті? Правила поведінки у
транспорті. Транспорт нашого міста. |
|
44. |
Як поводитися в закладах культури? Правила поведінки у
громадських місцях. Словничок закладів
культури. Діалог «Я у театрі», «Я у храмі». |
|
45. |
Що робити, якщо загубився/загубилася в громадському
місці? Моделювання ситуації «Я загубився/загубилася». Поняття «Паніка». |
|
46. |
Як я допомагаю старшим? Поняття «Права», «Обов’язки».
Тема для спілкування: «Мої обов’язки вдома» |
|
47. |
Як я дбаю про чистоту в громадських місцях? Поняття
«Сортування сміття». Тема для спілкування: «Співпраця людей різних професій». |
|
48. |
Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ!Узагальнення і
систематизація знань. |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар