Методична скринька

 

Календарно-тематичне планування

Я досліджую світ

за програмою під керівництвом О.Я. Савченко

(Підручник  І.Грущинська, З.Хитра, І.Дробязко «Я досліджую світ. 1 клас» І частина)

 

Тема уроку

Дата

1.

Що таке світ? Тема для спілкування: «Людина частина світу»

 

2.

Який мій навколишній світ? Поняття «Об’єкт», «Навколишній світ». Рукотворні та природні об’єкти.

 

3.

Чи цікаво бути дослідником? Приладдя для пізнання природи. Поняття «Спостереження», «Дослід».

 

4.

Чим я відрізняюся від інших? Розповідь про себе за планом. Поняття «Дружба».

 

5.

Що я вже вмію робити? Моє захоплення.

 

6.

Де я живу? Опис свого будинку, вулиці (моя адреса).

 

7.

Чи може людина жити без інших людей? Стосунки між людьми. Правила спілкування.

 

8.

Чи можна жити без природи? Нежива і жива природа. Поняття «Природа», «Жива природа», «Нежива природа».

 

9.

Урок-екскурсія. Як спостерігати за змінами в природі? Осінні зміни у природі. Правила безпечної поведінки під час екскурсії.

 

10.

Чим схожі між собою рослини, тварини і люди? Ознаки живих організмів.

 

11.

Які умови необхідні організмам для життя? Планета Земля.

 

12.

Чим люди відрізняються від інших живих істот? Унікальність людини.

 

13.

Яку будову має моє тіло? Органи організму, людини.

 

14.

Чому люди одне одному бажають здоров’я? Поняття «Здоров’я». Тема для спілкування: «Моє самопочуття».

 

15.

Чи можна навчитися бути здоровим? Догляд за собою і особистими речами.

 

 

 

16.

Які звички потрібні для здоров’я? Правила особистої гігієни.(Трикутник «Здоров’я»)

 

17.

Чому рух приносить користь? Правила активного відпочинку.

 

18.

Як розпорядок дня впливає на моє здоров’я? Мій розпорядок дня. (розподіл часу).

 

19.

Яка їжа корисна, а яка — шкідлива? Тема для спілкування:  «Моє меню». Поняття «Апетит»

 

20.

Яка поведінка вдома є безпечною? Правила безпеки вдома і в побуті. Служби-помічники.

 

21.

Яка поведінка на вулиці тобі не зашкодить? Правила дорожнього руху для пішоходів. Моделювання ситуації «На дорозі».

 

22.

Які я маю органи чуття? Органи чуття помічники у пізнанні навколишнього світу. Розігрування життєвих ситуацій.

 

23.

Як зір і слух відкривають мені світ? Спілкування за допомогою жестів.

 

24.

Що я можу розрізнити на смак, запах і дотик?Моделювання ситуації «Я погано бачу» (орієнтування за запахом та дотиком).

 

25.

Як доглядати за органами зору і слуху? Корисні поради, як берегти зір і слух. Зарядка для очей.

 

26.

Які правила допомагають берегти органи нюху, смаку та дотику? Корисні поради, як зберегти органи нюху, смаку і дотику.

 

27.

Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ! Систематизація і узагальнення знань.

 

28.

Як я досліджую історію своєї сім’ї? Минуле, сучасне, майбутнє сім’ї. Родинне дерево.

 

29.

Які звертання побутують у твоїй родині? Склад сім’ї, імена її членів. Тема для спілкування: «Моя сім’я».

 

30.

Чому потрібно шанувати батьків? Моделювання ситуацій за малюнками. Тема для спілкування: «Мій родовід».

 

31.

Чому ввічливі слова називають чарівними? Поняття «Етикет». Моделювання ситуацій за малюнками.

 

32.

У чому полягають секрети вихованості.  Золоте правило ввічливості. Поняття «Вихованість».

 

33.

Чому ввічливість завжди доречна? Інсценування життєвих ситуацій. Правила спілкування. Словник мовленнєвого етикету.

 

34.

Що таке доброзичливість? Поняття «Доброзичливість». Тема для спілкування: «Щаслива родина».

 

35.

Що таке правдивість і щирість? Моделювання ситуацій за малюнками. Тема для спілкування: «Мій  герой».

 

36.

Коли я вчиняю правильно? Тема для спілкування: «Мої вчинки». Правила спілкування у класі.

 

37.

Урок-екскурсія. Хто працює в школі? Поняття «Професія». Моделювання ситуацій «діалог з директором, з учителем, з медичною сестрою, кухарем».

 

38.

Ким працюють мої батьки? Важливість їх праці для інших. Тема для спілкування: «Помічники у роботі».

 

39.

Ким працюватимуть люди в майбутньому? Тема для спілкування: «Моя  професія сьогодні і у майбутньому».  Моделювання ситуації «Я дорослий».

 

40.

Чому й де збираються люди?  Поняття «Громадські місця». Громадські місця нашого міста.

 

41.

Які бувають заклади культури? Поняття «Культура». Заклади культури нашого  міста.

 

42.

Урок-екскурсія. Чому я люблю відвідувати бібліотеку? Шкільна бібліотека, «книжкова лікарня».

 

43.

Як поводитися в транспорті? Правила поведінки у транспорті. Транспорт нашого міста.

 

44.

Як поводитися в закладах культури? Правила поведінки у громадських місцях.  Словничок закладів культури. Діалог «Я у театрі», «Я у храмі».

 

45.

Що робити, якщо загубився/загубилася в громадському місці? Моделювання ситуації «Я загубився/загубилася». Поняття «Паніка».

 

46.

Як я допомагаю старшим? Поняття «Права», «Обов’язки». Тема для спілкування: «Мої обов’язки вдома»

 

47.

Як я дбаю про чистоту в громадських місцях? Поняття «Сортування сміття». Тема для спілкування: «Співпраця людей різних професій».

 

48.

Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ!Узагальнення і систематизація знань.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар